dinsdag 26 januari 2016

Kontje van de selder en Triangle Magique

Deze 2 kaartjes heb ik dit weekend gemaakt, de eerste was met een achtergrond die ik liggen had en waarvan ik de achtergrond gestempeld had met het kontje van de selder. Nadien bewerkt met distress en templates. De tweede kaart het ik als achtergrond de metaalkrijtjes gebruikt van : Le triangle magique (of zoals ze in Nederland zeggen : Te Gekke Krijtjes). Ik kocht deze krijtjes op de kerstmarkt in Brussel maar is uiteindelijk hetzelfde en wou deze toch ook een proberen.
Daarna heb ik de kaart in stukjes gesneden en zo kon ik het kaartje gebruiken voor onze maandelijkse uitdaging. De opdracht was : je werkje in stukken snijden.
Laat gerust weten wat jullie er van vinden en bedank voor jullie bezoekje.

7 opmerkingen:

Marlies zei

Mooie kaarten!
leuk effect krijg je met selderij
nooit iets weggooien dus kan altijd nog van pas komen:)

Gerrina zei

Hert klinkt raar dat je je werk in stukken moet snijden, maar het geeft toch weer een mooi effect! Twee mooie kaarten heb je weer gemaakt! Groetjes, Gerrina

Elizabeth zei

Prachtige kaarten!!

ilse zei

Mooie kaartjes

Myriame zei

Héél mooie kaartjes!!

Sofie zei

Wat een leuk resultaat! Mooie creaties!

GerJanne zei

Oh wat mooi zeg! Ik heb de triangle Magique gekocht van de mevrouw die ze bedacht heeft (in Frankrijk)! Dat was heel bijzonder!
En wat kun je er mooie dingen mee doen, he?
Groetjes,
GerJanne

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...