dinsdag 24 november 2015

Aftelkaartjes - It's a boy - It's a girl ?

Mijn nichtje Sofie is zwanger van haar eerste kindje, en daar zij een kleuterleidster is, wisten we natuurlijk heel vlug dat ze zwanger was.
Nu heb ik me voorgenomen om haar iedere maand een neutraal aftelkaartje te maken 
rond de 25ste van de maand.
 Dit zijn de 2 eerste die ik haar al eerder stuurde. Ik heb er nog een paar te gaan, en laat jullie zeker mee kijken. Laat gerust horen wat jullie er van vinden. En bedankt voor jullie bezoekje.



8 opmerkingen:

Linda zei

Mooi gedaan maatje!grtjs

Linda zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Margo zei

Wat lief dat je aftelkaartjes maakt ! Ze zijn erg schattig !
Groetjes
Margo

Yvette zei

Wat een leuke kaartjes! En een leuk idee haar elke maand een kaartje te sturen.
grtjs,
Yvette

Gerrina zei

Wat een super lief idee! Mooie toepasselijke kaarten! Groetjes, Gerrina

Enny zei

Heel schattige kaartjes en een heel tof idee ! Groetjes, Enny

Marlies zei

mooie kaartjes en wat een leuk idee

Unknown zei

Dag Laurette,
Ik ben toevallig op je blog gevallen en zie dat Sofie zwanger was. Is ze al bevallen? Indien ja, wat is het geworden?
Ons Laura is ook zwanger, normaal moet mijn eerste kleindochter rond 1 mei de wereld zien :-)
Ik ben heel blij. Mama zei direct "weer een viergeslacht!"
Doe de groetjes aan Carla en aan iedereen in Berlare. Ik zal zien dat ik eens kan bellen, ik wil dat al zo lang doen...
Dikke knuffel.
Patricia

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...