dinsdag 3 november 2015

Distress en Gesso

De twee eerste kaartjes hebben we samen met een aantal dames gemaakt in de hobby.
Het derde kaartje heb ik thuis zelf nog eens geprobeerd.
Gewerkt op aquarelpapier, eerst je inkt op een plexi-bloc, sproeien met de mini-mister, en het meeste water afdeppen op je sheet en dan op de kaart, in het midden minder vlekken maken. dan het middenvak afdekken met gesso, goed drogen, de zijkanten bestempelen, inkleuren en afwerken.
De witte kader en de zijkanten even afwerken met aquarelpotlood, nat maken en met je vinger openwrijven. Verder de kaart afwerken en een paar accentjes zetten ! Leuk om te doen, laat gerust


weten wat je er van vindt. En bedankt voor je bezoekje.

7 opmerkingen:

Margo zei

Heel leuk effect !
Groetjes
Margo

Enny zei

Prachtige kaarten Laurette, toffe techniek ! Groetjes, Enny

Mariëtte zei

Mooi mooi mooi!

Myriame zei

Prachtige kaartjes Laurette!!

Gerrina zei

Elke keer ben ik benieuwd wat voor techniek je nu weer gebruikt hebt...en elke keer laat je hier zulke mooie kaarten zien! De ondergronden zien er elk prachtig uit en die accenten zijn perfect passend uitgezocht! Groetjes, Gerrina

Anoniem zei

Mooie kaartjes en leuke knuffels zie ik hier!!!
Ik ben je nieuwe volger...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Mariëtte zei

Won my Magenta heart... :-)

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...