zondag 6 december 2015

Gelliplate

Een jaar geleden had ik een Gelliplate gekocht en deze lag nog steeds in de verpakking naar mij te kijken, dus vond ik nu toch eens het moment om deze uit de kast te halen.
 Dus gisterennamiddag ben ik aan de slag gegaan. Acrylverf, templates, en plasticfolie en dan "Spielerei"....
Ik moet nog veel oefenen en moet er zeker op letten dat ik niet te veel lagen op mekaar leg anders is de achtergrond vlug te donker. Het is nog niet top maar blijven oefenen is de boodschap. Laat mij gerust weten wat jullie er van vinden en ideetjes zijn altijd welkom.




2 opmerkingen:

Enny zei

Supertoffe afdrukken, je blijft bezig hé ! Groetjes, Enny

marja kenter zei

Het is leuk om te doen hè en ik geef je één advies. Niet meteen wegdoen waarvan je denkt dat het niet helemaal is wat je had gedacht. Mijn ervaring is dat als ik na een aantal dagen terugzie, ik denk: nou, het is toch wel mooi. Of soms kun je er hele mooie kleine stukjes uithalen.
Ik ben nu even ermee gestopt maar van de zomer op de camping ben ik er erg druk mee geweest. Ik heb mijn afdrukken in een multi map zitten en af en toe bekijk ik ze weer eens.
Voor jou: Veel plezier er mee
groetjes Marja

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...