donderdag 4 april 2024

Donderdag - kerstkaart week 14

 Wat vliegt de tijd, het is al weer donderdag, dus tijd voor de 52 WTC. Voor de uitdaging van maart wordt en iets of iemand met een gewei gevraagd. 

De eerste kaart hoeft niet veel uitleg, maar ik vind dit een hele mooie stans en wil die toch ieder jaar eens uit de kast halen.

Voor de tweede kaart heb ik gewerkt met Distress mica Spray op fotopapier en er huishoudfolie opgelegd. En nadien verder afgewerkt.

Deze avond doe ik zeker mijn blogronde, maar eerst staat er uitstap op de planning. Onze kleinzoon Miel rijdt vandaag het Provinciaal kampioenschap tijdrijden op de fiets  en dat willen  we zeker niet missen.

Maar ik kom er langs. Groetjes, Laurette



11 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Twee heelverschillende maar beide prachtig.
Natuurlijk gaan jullie Miel aanmoedigen, veel succes voor hem.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kaart voor de challenge
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Hetty P. zei

Mooie kaarten heb je gemaakt, wat een gave achtergrond bij de 2de kaart.
Heel veel succes voor Miel, mooi dat jullie gaan aanmoedigen.
Fijne dag,
Hetty

karin zei

Mooie kaartjes, met die silhouetten vind ik prachtig.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Kan me voorstellen dat je toch de oude stanse3n ook nog wilt gebruiken. Die blijven ook mooi! en de tweede kaart ook mooi gedaan met een mooie achtergrond! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

Trijntje zei

Hele mooie kerstkaarten met deze mooie mallen.*Groeten Trijntje

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Mooie kaartjes, Laurette! En leuk dat jullie kleinzoon meereed, hopelijk heeft hij het goed gedaan. Het was wel regenachtig hier, hopelijk bij jullie droog.
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hoi Laurette,
is het goed gegaan met je kleinzoon? Mooi om dit soort dingen mee te mogen maken he?
Je kaarten zijn allebei gaf. Die eerste met die stans, ja, dat snap ik dat je die af toe voor de dag wil halen. Is heel mooi!
De tweede... ken ik niet mica spray...maar is ook een mooie achtergrond!

Nancy zei

Hey Laurette,
Wat een mooie kaarten maakte je!
Een fijne silhouette op de eerste kaart en een mooie achtergrond op de tweede.
Liefs,
Nancy

!neke zei

Hele mooie kaarten !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Colien zei

Heel leuke kerstkaartjes, mooie mallen gebruikte je en de techniek met de mikaspray is gaaf!
Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
grtz Colien

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...