donderdag 26 januari 2023

Donderdag - kerstkaart week 4

 Deze kaart lag nog bij de laatste restanten van de Kerst die ik tegenkwam bij het opruimen. Ik vond dat deze kerstroos qua kleur heel goed paste bij de achtergrond en zo had ik weer een kaartje voor de 52 WTC voor deze week. 


Deze mannenkaartjes heb ik deze week gemaakt voor onze maandelijkse uitdaging met onze stempelgroep, Creatief met stempels. Er werd gevraagd om gesso, blaadjes uit een oud boek te gebruiken. Ik vind dat de gesso niet zo goed geslaagd is, maar ik kon de achtergrond ook niet weggooien. Dus het is wat het is. Ik wou te toch nog even laten zien. 


Groetjes en tot op de blogronde, Laurette

13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kerstkaart, je mannen kaarten zijn heel tof.

Annemarie en Merit zei

prachtige kerstkaart, en ook hele mooie mannenkaarten.
Gezellig dat je vandaag je wekelijkse kerstkaart laat zien.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

alma.heijenk@gmail.com zei

mooie kerstkaart
Je mannenkaarten vind ik zeer geslaagd!
gr Alma

Eri zei

Een heel mooie kaart met de kerstroos, het geruite papier staat er prachtig bij. Leuke mannenkaarten met deze techniek.
Groetjes, Eri

Margreet zei

Mooie kaart met je kerstroos.
Prachtige mannenkaarten heb je gemaakt!
xxx Margreet

Gerrina zei

Een hele mooie kerstroos! En ja, soms zijn we niet helemaal tevreden, of ziet het er net een tikje anders uit als dat we in ons hoofd hadden... Had je niks over gesso gezegd, had ik het ook mooie mannenkaarten gevonden! (blijft lastig die mannenkaarten) Groetjes, Gerrina

karin zei

Mooi met de poinsettia erop en je kaartjes met gesso zien er ook mooi uit.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

dat is een heel mooi kaartje voor de kerst met de mooie bloem erop! Mooi gedaan en je mannenkaartjes vind ik ook prachtig! Leuk hoor die afbeeldingen erop en die kleuren. Heel knap gedaan. Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie poinsettia als blikvanger op je leuke kerstkaart Laurette. Ook je mannenkaarten zijn gaaf geworden vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Trijntje zei

Wat een mooi kerstkaart te de grote poinsettia. De mannenkaarten zijn ook erg leuk. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Je kerstkaart is heel mooi, de poinsettia past inderdaad goed bij het andere papier.
Je mannenkaarten vind ik helemaal super!

groetjes van Ank

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nelleke zei

Ik dacht al: gisteren was ik bij je geweest maar er was niets geplaatst. Beter laat dan nooit en je laat weer mooie kaarten zien. Groetjes, Nelleke

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...