donderdag 19 januari 2023

Donderdag - kerstkaart week 3

 We zijn al aan de 3de week van januari, even nog de kerstrestantjes wegwerken en dan vind je nog in een doosje een kerstboom, of een gnome, een tekstje….  Hiermee heb ik dan dit kaartje gemaakt voor de 52 WTC

Ben benieuwd wat jullie uit jullie mouw toveren, dus ik kom zeker langs.

Groetjes , Laurette



Verder heb ik nog 2 kaartjes die ik wil tonen. De achtergronden zijn met pastelkrijtjes gemaakt door de bewoners van de assistentiewoningen. Dan hebben wij (van het Crea-team ) ze met distress en een stencil een beetje bijgewerkt, en van mijn restjes papier heb ik er al een takje opgekleefd. Volgende week doet het Crea-team verder om te af te werken maar dan mogen de bewoners deze niet meer zien. Dit zijn dan hun verjaardagskaartjes. Dus wordt volgende week vervolgd…
Groetjes, Laurette




16 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaartjes heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Je bent vlijtig geweest mooie kaartjes zijn het geworden.

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi, leuke kaartjes voor de bewoners(?)en altijd handig zo'n doosje restanten met kerst spulletjes, die heb ik er ook staan...
gr Alma

Eri zei

Leuke kaart met de gnoom in het winterse bos. De verjaardagskaarten zijn ook top, leuk om ze verder af te werken en aan de bewoners te geven met hun verjaardag.
Groetjes Eri

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaartjes,
Gezellig dat je vandaag er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Antjes kaartcreaties zei

Leuk is het om de restantjes van vorig jaar te verwerken in een nieuwe kerstkaart. Het is je goed gelukt Laurette, leuke kerstkaart met de gnome. Ook de kaarten voor of van de bewoners zien er prachtig uit. Dat zal een verrassing zijn als de bewoners een verjaardagskaart krijgen en ze zien dat zij zelf de achtergrond gemaakt hebben.
Groetjes Antje

Trijntje zei

Wat een leuk kerstkaart met de restjes. Heel mooi om zo de restjes op te maken. De twee andere kaarten zijn ook erg mooi. Met de leuke achtergronden. Groeten Trijntje

marian zei

Je kerstkaartje en ook de verjaardagskaarten voor de bewoners vind ik heel erg mooi hoor. Jullie hebben weer goed je best gedaan.
Groetjes van Marian,.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke kerstkaart heb je van restjes gemaakt Laurette. Zo zie je maar, niet te snel wegdoen. De felicitatie-kaarten zijn ook mooi geworden, echt teamwork zo.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

karin zei

Mooi kaartje Laurette.
Ook die andere zijn leuk, en wat een leuk idee dat de mensen zelf meewerken aan hun kaartjes op die manier.
groetjes,
Karin

PIKO hobbyblog zei

Alle kaarten zijn heel mooi geworden.
Liefs Pia

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy zei

Hey Laurette,

Gnomes op (kerst-)kaarten doen het altijd goed!
Wat mooi dat je samen met de bewoners kaarten voor elkaar maakt! Daar gaan ze dan met hun verjaardag nog een keer extra van genieten!
Liefs,
Nancy

Colien zei

Leuke kaart, heel mooi gemaakt met de restjes!
Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse uitdaging bij 52WTC.
Ook je andere 2 kaartjes zijn erg leuk.
grtz Colien

chantal zei

De kaart met de gnome is geweldig
Liefs Chantal

Nancy zei

Oeps... iemand is hier het KKT vergeten vandaag!!
;o)
Nancy

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...