donderdag 22 december 2022

Donderdag kerstkaart

 Vorige week, was het hier nogal druk en ben ik pardoes mijn kerstkaart vergeten te posten voor de 52 WTC. Deze kaartjes heb ik gemaakt met washi tape. En de rolletjes willen blijkbaar maar niet minderen. Dus doen we maar verder. Vandaag doe ik zeker mijn blogronde, ideetjes kunnen we altijd gebruiken niet.

Voor iedereen een fijne Kerst, het zal geen witte kerst zijn maar een natte. Maar laten we er allemaal van genieten. Tot hoors, Laurette





8 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooie, feestelijke kaart
grtjs,martina

alma.heijenk@gmail.com zei

Er zit veel tape op een rolletje, ze zijn mooi geworden.
groetjes Alma

Anita van Deur zei

Prachtige kaartje en wat heb je leuke kerstboompjes gebruikt.

marian zei

Heel erg leuk je kerstkaartjes met washi-tape.
Gezellige Kerstdagen gewenst en groetjes van Marian.

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit!
Fijne feestdagen,
Diny

marja kenter zei

Heel erg leuke kaarten.
Groetjes en mooie dagen gewenst.

Annemarie en Merit zei

mooie kaartjes met lekker wat bling voor de kerst.
Gezellig dat je er vandaag ook weer bent met een kerst/winterkaart.
Goede kerstdagen toegewenst.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

Jantine zei

Heel leuke kerstkaartjes met je washitape, Laurette! Toevallig heb ik op de enveloppen van mijn kerstkaarten 2 rolletjes tape opgebruikt....maar inderdaad, daar doe je eindeloos mee.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes en fijne kerstdagen!
Jantine DT 52WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...