donderdag 2 december 2021

Donderdag kerstkaart

 Ja, stilletjes op kousenvoeten komt de kerst dichterbij. Dus alle hens aan dek voor de kerstkaartjes voor de 52 WTC.

Ik heb de stans van de maretak nog eens bovengehaald en  heb er 4 verschillende kaartjes mee gemaakt.

Laat gerust weten wat jullie ervan vinden. Ik doe deze avond zeker mijn blogronde en geniet dan van alle mooie dingen die er voorbij komen. 

Groetjes en hou het gezond, want hier in Oost-Vlaanderen is het COVID-beestje lelijk huis aan het houden. Dus voorzichtig zijn is de boodschap.

Laurette






14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw Laurette wat zijn ze mooi stuk voor stuk!

Eri zei

Oh, wat een leuke serie is dit geworden! Mooie maretak heb je gebruikt.
Groetjes, Eri

Diny zei

Wow....wat een prachtige serie kerstkaartjes heb je gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een prachtige kerstkaartjes met deze mooie maretak! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ja hier grijpt Covid ook rap om zich heen. Ik blijf ,op boodschappen doen na, continu thuis. Gelukkig kom ik overal op mijn tabletje hihi. Mooie stijlvolle kerstkaarten heb je met die takjes gemaakt Laurette. Met die mooie diverse achtergronden krijg je toch steeds een andere uitstraling.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

annie zei

Stuk voor stuk mooie kaarten met deze mooie snijmal!
Groetjes, Annie

karin zei

Leuke serie kaartjes met dit takje.
Hou je goed!
Groetjes,
Karin

Trijntje zei

Leuke serie kerstkaarten met de takjes. We moeten maar opa Assen dat we gezond blijven… groeten Trijntje

Antjes kaartcreaties zei

Wow, wat heb je een mooie serie kaarten gemaakt Laurette.
Mooie kleuren en mooie achtergronden en de maretak staat er perfect bij.
Groetjes Antje

Jantine zei

Heel mooi met die maretakken, Laurette!
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Petra-loves-paper zei

wat een schitterende kaarten maakte jij, die maretakjes doen het ontzettend goed!

Angelique zei

Vier prachtige, elegante kaartjes maakte je met de maretak, de tweede vind ik het mooist. Ja, helaas zijn er steeds meer zieken. Ik ben bang dat het oppassen is en wachten op het voorjaar.
lieve groetjes Angelique

Sarah zei

Hey Laura, bedankt voor je bezoekjes!
Een maretalktans zag ik nog nooit eerder. Ik vind de eerste de mooiste! Xx

Sarah zei

* maretak

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...