donderdag 2 september 2021

Donderdag Kerstkaart

 Wat vliegt de tijd toch… het is alweer donderdag, tijd voor  een kerstkaart voor de 52 WTC. Deze week ben ik voor onze vrouwenvereniging Ferm aan de slag gegaan met voorbeelden uit te werken voor onze kerstkaarten. Na een aantal probeersels en andere kaartjes ben ik hier  uitgekomen. De andere laat ik later nog wel zien. We hebben er ongeveer 170 nodig en willen toch ieder jaar een mooie kaart aan onze leden kunnen sturen. Ik ben aan de slag gegaan met kleine Jofy stempels en ingekleurd met aquarelpotloden, nadien nog een beetje achtergrond op gezet met distress en stencils, een mooie tekst. Laat mij gerust weten of jullie mooi vinden voor de vereniging. Bedankt alvast voor jullie bezoekjes en leuke berichtjes.

Groetjes, Laurette






11 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuke kaarten heb je gemaakt. Groeten Trijntje

Eri zei

Leuke serie heb je gemaakt met de kleine verschillen! Al een leuk begin van de 170!
Groetjes, Eri

Caroline Cards zei

Mooie serie maar de eerste springt er voor mij uit!
groetjes, Caroline

Antjes kaartcreaties zei

Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt voor de vrouwenvereniging Laurette.
Ik vind de achtergronden van alle vier de kaarten heel mooi.
De rechthoekige stempel op de drie laatste kaarten vind ik wat donker.
De kerstboom, ster en kerstbal vallen hierdoor wat weg.
De eerste kaart is heerlijk licht.
Groetjes Antje

marian zei

Wat een leuke voorbeeld kaarten heb je gemaakt. Heel wat hoor om 170kaarten voor de vereniging te maken. Ik heb ook jarenlang kerstattenties gemaakt voor de NVVH, dat waren er altijd maar 85. Maar kostte me toch elk jaar wel hoofdbrekens hoor,het verzinnen en dan nog maken. Nu is het gestopt want onze afdeling is opgeheven, we konden geen nieuwe bestuursleden meer krijgen.
Veel succes en groetjes van Marian.

Jantine zei

Het zijn heel mooie kaarten geworden Laurette! Wat leuk een vrouwenvereniging en dan zoveel kerstkaarten maken.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie serie Laurette, gave tekststempel en mooi die subtiele achtergronden. Voor zo veel kerstkaarten is dit denk ik best geschikt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een super leuke serie kerstkaartjes Laurette!
Zo gaaf gedaan met de achtergrondjes!
Groetjes Diny

Anita van Deur zei

Wauw wat een mooie serie kaarten Laurette! Mooie achtergronden en heel mooi ingekleurd.

Marjolein zei

Oef, dat is een heel werk! Wat leuk dat je dat doet. Ik vind het ontwerp erg leuk en mooi. Groetjes Marjolein

annie zei

Heel mooi die achtergrondjes samen met die stempeltjes! Een geslaagde combinatie!

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...