vrijdag 16 april 2021

Oma kaartjes

 Deze kaartjes noem ik mijn oma kaartjes. Dit zijn de kaartjes die ik 1 à 2 keer per maand maak sinds de Corona voor de omaatjes  van de assistentiewoningen. Dan zet ik er in binnenin een mooie tekst en steek die in hun brievenbus. Sinds een jaar knutselen wij niet meer samen... Maar nu we allemaal al onze 2 prikken gekregen hebben (wij als vrijwilligers),  zullen we waarschijnlijk begin mei terug aan de slag mogen.

Deze kaartjes zijn 10 x 12 cm en meestal verwerk ik daar restjes op en kleine afdrukjes. Maar ze zijn er telkens heel blij mee. 

Groetjes en een fijn weekend. Laurette



3 opmerkingen:

Wilma zei

Dit zijn toch MOOIE kaartjes Laurette om in je brievenbus te mogen ontvangen.
Liefs Wilma ☺☺☺

Christine zei

Mooi gebaar en leuke kaartjes.

Antjes kaartcreaties zei

Wat zullen de omaatjes blij zijn met je kaartjes Laurette.
Ze zijn zo leuk. Hopelijk mag je snel weer met ze knutselen.
Groetjes Antje

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...