donderdag 15 april 2021

Kerstkaart- week 15

 Vorige week heb ik coronaproof, en ieder aan een andere zijde van de tafel, aan het knutselen geweest met Miel, hij keek al zo lang naar uit en ik ook...) Eerst zijn we aan de slag gegaan voor een kerstkaart voor de 52 WTC. We zijn begonnen met de Ecoline Brush pennen en alcohol, om de achtergrond te maken. De kaartjes heb ik verder afgewerkt. En nadien hebben we verder genoten. Ik stempelde, Miel kleurde en ik werkte af. Mijn opdracht was dat ik zeker een stempel van een dino moest voorzien voor een kaartje voor zijn neefje die later deze maand 5 jaar wordt. Ik denk dat de opdracht geslaagd was. Hij had een dino kaartje.

Bij de foto’s is de eerst kaart mijn voorbeeld kaart, de twee en derde foto zijn de resultaten van Miel.

Laat gerust weten wat jullie van onze werkjes vinden en doe vandaag zeker nog mijn ronde om te kijken wat jullie allemaal gemaakt hebben.

Groetjes, nog een fijne week en tot hoors, Laurette







19 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Prachtige kaarten!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met al die mooie achtergrondjes en details
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

nou die werkjes zijn prachtig!!!
wat een schitterende achtergrond heeft de kerstkaart.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Eri zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben samen. Geweldig hoe mooi Miel al kaarten kan maken! Zijn neefje zal blij zijn met zo'n leuke dinokaart! Maar Oma/Meter/Omi kan er ook wat van;-)
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat gezellig om zo samen aan de knutsel te gaan Laurette en alle kaarten zien er heel erg mooi uit. Leuk met die achtergronden van inkt en die opengewerkte boompjes maar ook die met diertjes zijn plaatjes om te zien. Miel verwent zijn neefje maar met zo'n leuke stoere dino-kaart, tof.
Gezellig jullie samen te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Anita van Deur zei

Prachtige serie kaarten en wat gezellig samen met Miel aan de freubel, ik kijk er ook zo naar uit dat ik weer met iemand kan freubelen fijne dag.

Kaartenkraam zei

Wat gezellig om zo samen bezig te zijn en dan ook nog met zulke mooie resultaten! Het zijn stuk voor stuk mooie kaarten geworden.

groetjes van Ank

Creatiels zei

Gezellig samen aan de knutsel, wat zullen jullie genoten hebben. En de kaartjes, ze mogen er stuk voor stuk zijn, mooie werkjes van jullie kleinzoon.
Groetjes en nog een fijne dag
Bedankt voor je reactie op mijn kaartjes van de M-M uitdging
Els

karin zei

Mooi die achtergrondjes met ecoline. Prachtig gemaakt alle kaartjes.
Groetjes,
Karin

Diny zei

Wow....wat een leuke werkjes allemaal Laurette.....en wat zullen jullie genoten hebben!
Groetjes Diny

Antjes kaartcreaties zei

Prachtige kaarten Laurette!
Wat een mooie achtergronden hebben jullie gemaakt.
Groetjes Antje

marijke zei

Dat zijn heel wat kaartjes die jullie gemaakt hebben. Leuk gedaan met die achtergrond en die boompjesstans vind ik altijd nog leuk. De kinderkaartjes zijn ook mooi gemaakt! Heerlijk geknutseld samen. Bedankt voor je bijdrage aan 52wtc. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Mooie kaarten Laurette, wat heerlijk om weer eens samen met Miel te knutselen.
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Wies zei

Wat gezellig om zo samen te knutselen. Mooie kleurige achtergronden hebben jullie gemaakt. Leuke kerstkaarten met de boompjes. De kaarten van Miel met de verschillende dieren zijn ook heel leuk geworden.
Zijn neefje zal de kaart met de dino vast heel mooie vinden.
Groetjes, Wies

Ina ( Frysk Famke ) zei

Wat een gave kaartjes met deze mooie achtergronden.

Groetnis fan Ina

Rosina zei

Prachtig deze kerstkaartjes Laurette...zo mooi die achtergrondjes gemaakt met Miel...en die heeft zeker 4 schitterende kaartjes gemaakt met die mooie diertjes erop.... Zal vast heel gezellig geweest zijn...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een prachtige achtergronden zijn het geworden. De kleuren zijn heel mooi bij elkaar en echt gaaf voor kerstkaart.
Ook de kaarten van Miel zijn ontzettend leuk! EN wat veel. Goed gelukt!

annie zei

Mooi gedaan van jullie beiden. Toch leuk hé als je kleinkind mee komt knutselen.
Groetjes, Annie

!neke zei

Super mooie kaarten !!!!!
Kleuren top !
groeten Ineke
DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 18

 Ik was helemaal vergeten dat ik nog mijn kerstkaart voor de  52 WTC  moest maken, dus even vlug naar mijn hobbykamer en een supersnelle kaa...