donderdag 8 oktober 2020

Donderdag kerstkaart

 Deze week kreeg ik van een vriendin een paar mooie uitgestanste  kerstbollen die ik wou verwerken voor de 52 WTC.  Eerst heb ik mijn kaart door de cuttlebug gehaald en een draadje door de kerstbollen gehaald en ze dan voorzichtig op de kaart gekleefd, nadien een aangepast matje opgekleefd, (Een groen en een wit onder de rode kaart en een rood en een wit op de groene kaart) een warme wens en als afwerking een paar gouden sterretjes. Ik had 4 kerstbollen, daarom heb ik ze eens verwerkt op een groene en een rode kaart. 

Bedankt voor jullie bezoekje en jullie leuke berichtjes. 

Groetjes, Laurette




12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee mooie sierlijke kerstkaarten geworden Laurette.
Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marjolein zei

Stijlvolle kaarten! Die laagjes geven het echt iets extra's. Groetjes Marjolein

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes mooie stansen van de kerstballen die zijn sjiek hoor
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtig heel stijlvol.
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

prachtige kaarten, met kerstballen die heel teer lijken...
Gezellig dat je vandaag weer bij de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC bent.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Jantine zei

Wat leuk gedaan zo met die kerstballen op de achtergrond ook. Leuke stansen kreeg je van je vriendin, knap om er zo'n dun draadje aan te maken.
Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje Laurette super leuke kerstballen erop...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Enny zei

Prachtige kaarten Laurette, die kerstballen zijn super en mooi verwerkt op die mooie achtergronden ! Groetjes, Enny

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt met deze kerstballen. Chique kaarten hoor.
Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

twee mooie kaartjes zijn het geworden, de tekst is ook erg mooi,
grtjs, martina DT 52 WTC

!neke zei

Twee mooie stijlvolle kaarten!
Groeten Ineke
DT52WTC

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...