zondag 21 juni 2020

Huiswerk

Door de Corona kunnen we met ons hobbyclub niet samenkomen en kregen we van Ilse ons huiswerk online. Het was de bedoeling dat we een uitgestanst figuur met gesso gingen vastzetten op de kaart, met  acrylverf de achtergrond bewerken daarna op de kaart stempelen en iets opkleven en dit is mijn resultaat geworden.
Ik had nogal veel verf op mijn sheet, daarom heb ik de kleuren over 2 kaarten verdeeld en afgewerkt. Laat gerust een berichtje achter het doet altijd plezier. 
Nog een fijne zondag. 
Laurette



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave kaartjes!
Groetjes, Anita

Enny zei

Wauw, dit zijn prachtige kaarten Laurette, super tof gedaan ! Groetjes, Enny

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartjes
groetjes ellen

Trijntje zei

Wat een leuke kaarten zijn dit geworden . Groeten Trijntje

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...