woensdag 27 mei 2020

KKT - lichtblauw en bruin

Vorige week kreeg ik van mijn zus onderstaande dies uit de Action, waar ik supersnel  mee aan de slag ging, en vond dit het juiste moment om ze uit te proberen. Want als het zo lekker zomers weer is, zit ik niet graag boven op mijn hobbykamer. Dus twee kaarten voor deze kleurencombinatie die ik persoonlijk heel mooi vind.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, ik doe deze avond mijn blogronde en ben benieuwd naar de andere resultaten. 
Groetjes en een zonnige dag.
Laurette



21 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een schitterende kaarten.
Groetjes, Chantal S

Jantine zei

Wat een prachtige stansen, Laurette, en je maakte er heel mooie kaarten mee!
Groetjes
Jantine

karin zei

Leuke kaartjes in de KKT kleuren.
groetjes,
Karin

Nicole Parmentier zei

Prachtige stanzen en gecombineerd met mooie teksten. Hele leuke KKT kaartjes!

Petra-loves-paper zei

Wat een leuke stanzen, twee super KKT kaartjes 😍 groetjes Petra

Gerrina zei

Mooie kleuren! En heel elegante kaarten! (Moet ze ook maar eens gaan uitproberen :) ) Groetjes, Gerrina

!neke zei

Prachtige kaarten , mooie tekst ook !

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten met die mooie stansen!
Groetjes, Anita

Marijke zei

Dat zijn mooie stansjes en mooie kaarten heb je ervan gemaakt! Die zonnehoedjes stans vind ik super! Groetjes Marijke.

Margreet zei

Prachtige kaarten met prachtige stansen!
xxx Margreet

Marfien zei

Mooie kaartjes maakte je met deze stansen, past goed bij elkaar

Nelleke zei

Super kaarten zeg! En wat een mooie stansen. De onderste heb ik ook en hij is geweldig om te gebruiken, moet ik voor de bovenste maar snel naar de action. groet, Nelleke

chantal zei

Mooie kaarten met die snijmallen. De onderste vind ik de mooiste
Liefs Chantal

Nancy Soetaert zei

prachtige kaarten voor het KKT, mooie stansjes en die tekststempel op de onderste is prachtig!
groetjes
Nancy

Diny zei

Wow.....jij hebt er twee prachtige kaartjes van gemaakt Laurette.....schitterend!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel mooie stansen heb je gekregen, wat lief van je zus!
De kaarten zijn prachtig zeg! Die tekst is ook heel mooi!

Rosina zei

2 hele leuke kaartjes heb je met deze kleurencombinatie gemaakt Laurette
hele mooie stansjes en op de 2e een prachtige tekst

groetjes Rosina

Sarah zei

Wauw, wat zijn ze mooi!
Prachtige stansen en je maakte er super mooie kaarten mee! X

martina's kaartjes zei

Hoi hoi,
ook door de drukte hier helemaal geen tijd gehad om mijn blogrondje te doen... Beschamend allemaal... Sorry ! Maar door allerlei maatregelen die constant worden bijgestuurd, afgeschaft en teruggeschroefd in het onderwijs, het is niet eenvoudig.
Maar kijk, hier ben ik dan toch.
Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt,
de bloemenstans bij de tweede is echt wel super !
blij dat je weer van de partij bent deze maand,
grtjs, Martina

creatiels zei

Gisteren is het niet gelukt om een berichtje te posten. Je hebt twee leuke kaartjes gemaakt. De tweede heeft mijn voorkeur.
Bedankt voor je reactie op mijn blog en groetjes
Els

Trijntje zei

Twee hele mooie kaarten zijn dit in deze leuke kleuren combi. Groeten Trijntje

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...