donderdag 30 januari 2020

Donderdag kerstkaart

Tijdens de kerstperiode heb ik bij de Action en kerstboom met designpapier gekocht, en dit naar een ideetje van  Sarah.
Zij had hiermee hele mooie kaartjes gemaakt. Ik ben aan de slag gegaan tijdens de kerstvakantie met bezoekje,onze kleinzoon Miel van 9 jaar. 
Hij vond de,kaartjes te mooi om ze te versturen.
Dus liggen ze in de voorraad voor volgend jaar, maar ze zullen wel in zijn doosje belanden hoor.
Deze wou ik jullie laten zien voor deze week voor de. 52 WTC
Laat gerust een berichtje voor Miel achter, ik zal ze hem met plezier doorgeven en bedankt voor jullie
Groetjes, Laurette







14 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een gave kaartjes. Kan me voorstellen dat Miel er geen afstand van kon doen. Een kaartenmaker in de dop! Complimenten Miel!
xxx Margreet

Diny zei

Het zijn hele leuke kaartjes.
Mooi dat kleinzoon Miel ook graag kaartjes maakt met z'n oma.
Groetjes Diny

Eri zei

Wat een leuke kaarten heeft Miel samen met jou gemaakt. Ik kan me voorstellen dat hij ze nog niet wilde versturen, eerst er zelf van genieten. Het wordt elk jaar weer kerst.
Groetjes, Eri

Creaellenknutselsite zei

wat en mooie kaartjes
groetjes ellen

Sarah zei

Wat een mooie kaartjes. Zo lief dat je me vernoemde en ik je of beter jullie inspiratie gaf. X

Anita van Deur zei

Mooi en leuke kaartjes wat leuk om dit samen te doen.
Groetjes, Anita

marian zei

Prachtige kerstkaartjes hoor en zeker ook die van Miel. Mijn complimenten hoor.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

WOW wat een super leuke serie heb je gemaakt.
Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Oh, wat prachtige kaarten, Miel heeft zeker het talent van z'n oma ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie serie kerstkaarten. Je mag Miel mijn complimenten overbrengen hoor en groot gelijk om er eerst zelf wat van te genieten ;)
Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

Marijke zei

Gezellig hé als je samen met je kleinkinderen kan knutselen! Mooie kaartjes samen gemaakt!En fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel leuk is dat hè Laurette, zo samen met de kleinzoon kaartjes maken...
ze zijn keileuk...
groetjes ook aan Miel ;-))
Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Wat een mooie reeks kaarten. Ik kan me helemaal voorstellen dat Miel ze nog niet wilde versturen!
Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

martina's kaartjes zei

wow, meteen een hele reeks kaartjes heb je hier staan ! wat leuk gemaakt allemaal
gezellig dat je (weer) meedoet met ons !
grtjs, martina DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...