donderdag 2 januari 2020

52 WTC - week 1

Eerst en vooral voor iedereen een gezond, gelukkig en creatief 2020.
Ik begon daarnet aan mijn blogronde en dacht : er staan al kaartjes voor de 52WTC, maar natuurlijk het is al donderdag. Met de feestdagen ben ik helemaal uit mijn planning.
Dus maar vlug even posten en verder de blogronde doen.
Ik heb een kaartje ingekleurd met aquarelpotloden en met kleuren gewerkt, die ik vind die er best bij passen.
Bedankt voor jullie bezoekje en jullie berichtjes, ik kijk er altijd naar uit.
Groetjes, Laurette

3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Ik heb ook al heel de dag het idee dat we maandag zijn...
wat is dat een prachtig plaatje, heel mooi gekleurd ook!
Groetjes
Nancy 52WTC

Eri zei

Leuke kaart, en voor jou ook de beste wensen voor 2020!
Groetjes, Eri

annie zei

Mooi gedaan! En ook voor jou een creatief en gezond 2020!
Groetjes, Annie

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...