donderdag 25 april 2019

Donderdag kerstkaart

Neen, deze week geen gestempelde kaart voor 52 WTC.
 Je zou het niet geloven maar ik had echt geen tijd om een nieuwe te maken. Maar vorig weekend was het zo mooi weer en dan ben ik met geen stokken binnen te houden. Ik heb genoten van het mooie weer en buiten kaartjes op papier zitten borduren.
Deze zijn er twee van die ik al gemaakt heb voor kerst en nieuwjaar.
Bedankt voor jullie bezoekje en jullie leuke berichtjes, ik lees ze telkens met veel plezier.
Groetjes, laurette


12 opmerkingen:

carla zei

Zo met een borduurwerkje op je kaarten is ook wel heel mooi.
De onderste krijgt mijn voorkeur.
Die kleurencombinatie vind ik ook ontzettend mooi.
Toffe kaartjes.
't Is ook weer eens wat anders.
Groetjes,
Carla

martina's kaartjes zei

wauw wat een werkje ! mooi resultaat geeft dat
grtjs martina
x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooie borduurpatronen heb je gebruikt Laurette. Prachtige kerstkaarten zijn het en groot gelijk om dit lekker buiten te doen. Vitamientjes zon opdoen :)
Lieve groetjes Miranda

Creatiels zei

wat een fijne kaartjes, knap gedaan
bedankt voor je reactie op mijn blog.
groetjes
Els

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaartjes, prachtig borduurwerk! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

Eri zei

Mooie borduur kaarten! Tof die kraaltjes in het midden.
Groetjes, Eri

Rosina zei

Schitterende kerstkaartjes zijn dit Laurette
zulke mooie borduurtjes erop...TOP!!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC



Enny zei

Oh Laurette, wat prachtige borduur-kaarten ! Da's een heel werkje, maar supermooi, en je kon het gezellig buiten doen ! De volgende dagen moeten we helaas weer binnen "spelen"... Groetjes, Enny

Nancy Soetaert zei

waw, dat zijn heel mooie borduurkaartjes!
Nancy

Angelique zei

Prachtige borduurkaarten, mooi met het glimmende draad. Helemaal gelijk dat je vorige week lekker buiten was. Mooie inkt-kaart voor het KKT.
lieve groetjes Angelique

Gerrina zei

Wat fijntjes en mooi zijn deze twee! Zou geen favoriet kunnen kiezen...
Heerlijk dat je zo lekker buiten kunt zijn en toch kaarten kunt maken (gaat bij mij wat moeilijker :) ) Fijn weekend alvast!

Francisca zei

WOW zo een kaartje ... Wat een geduld heb jij . Het is zeer mooi !
Francisca

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...