vrijdag 8 maart 2019

Mannenkaarten

Vorige maandag hebben we in de hobby de "Woodgrain Background" technique gemaakt.
En dit was het moment om eens aan de slag te gaan om mannenkaarten te maken.
Heel leuk om te doen en weer eens een andere ervaring. Dit is wat ik ervan gemaakt heb.
Laat gerust een berichtje achter, ik lees ze met veel plezier. 
Groetjes, Laurette

bij deze kaart had ik na de foto gezien, dat er birthday happy stond, dit heb ik ondertussen aangepast naar Happy Birthday… :)



De 2 volgende kaarten, heb ik gerild, oxide aangebracht en dan verder afgewerkt als mannenkaart.
Groetjes, Laurette





6 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe mannenkaarten
Groetjes
Margo

Nancy Soetaert zei

je achtergrondjes zijn tof, heel mooi voor je mannenkaarten.
Nancy

annie zei

Heel geslaagde mannenkaarten! Mooi! Ik vind mannenkaarten altijd een moeilijke...

Groetjes, Annie

Gerrina zei

Wat een feest om hier 4 mooie mannenkaarten te zien! Allemaal heel mooi en die kleuren zijn zo mooi bij elkaar. Leuke technieken (die met het rillen onthou ik!) weer. Fijn weekend!

Maria V zei

Zo, dat is een prachtige serie. Heel knap gedaan.

ilse zei

Ze zij prachtig geworden
Groetjes
Ilse

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...