donderdag 7 maart 2019

Kerstkaart - Week 10

Deze week heb ik 3 kerstkaartjes gemaakt voor 52 WTC met dezelfde stempel en op een andere manier verwerkt.
 De stempel is van Katzelkraft en de bomen zijn ingekleurd met aquarelpotlood.
Ik was aan het sorteren en kwam deze stempel tegen. En zoals vorig jaar hebben de mensen van de catechese mij terug gevraagd om iets eenvoudig met de kinderen te doen. Ik weet het het is nog vroeg op het jaar, maar dan is dat al een eerste ideetje. 
Als ik de bomen stempel, kunnen de kinderen deze kleuren, uitknippen en verhoogd op de kaart kleven.
Groetjes, Laurette




18 opmerkingen:

Maria V zei

Helemaal leuk. Inderdaad ook een goed idee om zo'n kaart met kinderen te maken.

Eri zei

Drie leuke en heel verschillende kaarten met dezelfde stempel. Inderdaad een leuk idee om met kinderen te maken.
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Ze zijn alle 3 mooi! Komt vast door de hele mooie kleuren die je gebuikte; dat blauw ziet er super uit! (en heb je me mee geïnspireerd...) Groetjes, Gerrina

Annemarie en Merit zei

ze zijn prachtig, en inderdaad een heel goed idee om ze alvast te stempelen, ku je de kids heerlijk knippen en plakken.
leuk dat je er weer bij bent deze week.
Liefs Annemarie en merit

Creatiels zei

knap gedaan,, zo zie je de mogelijkheden van één stempel.
en inderdaad leuk om met kinderen te doen.

groetjes
Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi zijn die bomen in leuke kleuren Laurette. Je hebt er mooie rustige kaarten mee gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Prachtige kaarten in hele mooie kleuren! En ook een leuk idee inderdaad om met kinderen te maken.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heerlijk toch als je een idee hebt! Nu wel onthouden, natuurlijk ;-)
En je kaartjes zijn alle drie heel erg mooi! Je hebt prachtige kleuren gekozen!

Marijke zei

Een heel mooie stempel vind ik deze! En je kunt er alle kanten mee op! Mooi kaarten heb je er mee gemaakt!En met de kinderen zal dit zeker gaan lukken! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Enny zei

Wauw, 3 mooie kaarten Laurette, prachtige stempel ! Groetjes, Enny

Petra-loves-paper zei

Je kaarten zien er erg leuk uit, wat een leuk idee om samen met kinderen te gaan doen, groetjes Petra

Angelique zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt met de leuke stempel, mooie kleurtjes. Je ideetje maar ergens opslaan, duurt nog even voor het kerst is.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Ze zijn super mooi !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

Je heb 3 prachtige kerstkaartjes gemaakt Laurette
wat een mooie kerstboom stempeltjes zijn dit...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nelleke zei

Prachtig idee om met kinderen te doen. het moet niet te moeilijk zijn en ook nog een keertje klaar zijn. Jou 2e kaartje vind ik zo mooi met dat blauw erbij. Groetjes, Nelleke

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke boompjes , en geweldig dat je een hele serie hebt gemaakt. Bedankt voror het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

Nancy Soetaert zei

mooie kaarten met deze mooie stempel, ik vind je kleurencombinatie heel tof!
groetjes
Nancy DT52WTC

martina's kaartjes zei

een mooi, sfeervolle reeks ! geslaagd kaartje
fijn dat je weer van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...