donderdag 14 februari 2019

Donderdag kerstkaart - week 7

Deze week heb ik voor 52 weeks to Christmas, een kaartje gemaakt met een kransje met allemaal sterretjes. Telkens is een reepje gekleurd kaartkarton over heb, maak ik  met ik met mijn sterretjes-pons kleine sterretjes die ik in een doosje bewaar. Zo heb ik al een doosje met allemaal verschillende sterretjes en kan ik de kleurtjes eruit halen die bij mekaar passen. Bedankt voor jullie bezoekje en voor de berichtjes die jullie nalaten, het doet altijd plezier.
Groetjes, Laurette




9 opmerkingen:

Maria V zei

Dat is handig, voorwerken ;)Zo heb jij ook een hele leuke kerstkaart gemaakt. Mooie letters!

Enny zei

Prachtige sterrenkrans Laurette ! Ja, wij kunnen alle restjes gebruiken hé, ik pons ook vaak bloemetjes uit kleine stukjes. Groetjes, Enny

Epie zei

Leuk ideetje met sterretjes voor deze kerstkaart Laurette
Fijne donderdag en groetjes van Epie

Yvonne zei

Wat een leuk idee Laurette.
Inderdaad, je houdt vaak een reepje papier over.
Je hebt er een leuke sterretjes-krans van gemaakt.

Groetjes,
Yvonne
DT 52wtc

marian zei

Erg mooi deze kaart met sterrenkrans.
Groetjes van Marian.

Gerrina zei

Wat een handige manier om ze bij elkaar te krijgen (en zo maak je nog eens wat op...)! Ik vind 'm super mooi! Groetjes, Gerrina

Marijke zei

Dat komt me bekend voor. Altijd hou ik sterretjes over bij een stans van mij. Dit is wel een goed idee, kan ook met alle andere dingetjes waar je er veel van over houdt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Angelique zei

Dat is nog eens een handig idee om alvast sterretjes te verzamelen. Hele mooie kaart, leuk met de krans en een mooie achtergrond.
lieve groetjes Angelique

Nancy Soetaert zei

goed idee om zo een voorraad sterretjes aan te leggen, kan je een hele reeks kransjes mee maken, supermooi zo'n kaartje!
Nancy DT52WTC

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...