donderdag 20 december 2018

Donderdag kerstkaart week 51

En we blijven doorgaan en we blijven kerstkaartjes maken.
Deze week heb ik 2 kaartjes voor de 52 WTC gekozen die ik gebruik voor de uitdaging van onze stempelgroep : Creatief met stempels.
De uitdaging voor deze maand was : kaarten met meer dan één vouw.
Op de tweede foto is het niet zo goed te zien, maar er zitten 2 vouwen in.
Dit was een snijmal van een vriendin, die mij vorig jaar zo een paar kaartjes bezorgde.
Daar ik aan het opruimen ben, kwam ik dit kaartje tegen en dacht ik : hier kan ik nog een kerstkaartje mee maken, want we krijgen er maar niet genoeg.
Alvast bedankt voor jullie bezoekjes en jullie berichtjes.
Groetjes, 
Laurette




14 opmerkingen:

Jantine zei

Heel leuke kaarten, Laurette. Schattig die engeltjes!
Groetjes
Jantine

Marijke zei

Twee mooie kaartjes nog! Leuk die sneeuwsterren! Fijne dagen en een goed 2019! Groetjes Marijke.

Enny zei

Prachtige kaarten Laurette, heel schattig met die engeltjes en de tweede kaart is een mooi model ! Nogmaals heel fijne feestdagen ! Enny

Annemarie en Merit zei

twee hele leuke kaartjes, wat zijn die engeltjes lief!!

Fijne feestdagen toegewenst.
Bedankt voor je deelname aan 52WTC
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Gerrina zei

Allebei weer zo mooi! En wat een lief-leuk engeltje! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Ze zijn prachtig !!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kaarten Laurette, ik ben helemaal fan van de kaart met die schattige engeltjes. Een toppertje :)
Lieve groetjes Miranda

Diny zei

Twee hele leuke kaartjes heb je gemaakt Laurette!
Groetjes Diny

Rosina zei

2 super leuke kerstkaartjes laurette...zo een mooie modelletjes zijn dit..
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

twee mooie kaarten, ik ben gek op die engeltjes op je eerste kaart, het modelletje van je tweede kaart is super! mooi hert op ook!
Fijne feestdagen!
Nancy DT 52WTC

marian zei

Twee prachtige kaartjes.Gezellige kerstdagen gewenst.
Groetjes van Marian.

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaartjes ! helemaal mooi is dit
Fijn dat je er weer bij bent, deze voorlaatste, drukke week !
grtjs, Martina DT 52 WTC
x

!neke zei

Ze zijn super leuk,!
Mooie kleuren combi,!
Wens je een mooi 2019!

sanpiseth40 zei

Hello, I went by to say hello, since I've been disconnected from everything for a long time. As always I love your work. That I still think that they are not chapucillas, but great works. A kiss.
ดูหนังออนไลน์

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...