woensdag 28 november 2018

KKT - oker en paars

Deze maand werd er voor het KKT een mooie kleurencombinatie gekozen : oker en paars.
Ook al zijn dit niet voor de hand liggende kerstkleuren, toch heb ik er een kerstkaartje mee gemaakt.
De achtergrond ingekleurd met fossilized amber, daar een beetje dusty concord van distress over gezet om het beetje bruiner te maken en nadien een template opgelegd en opnieuw met dusty concord en de kaart verder afgewerkt. 
Laat gerust jullie mening weten, het doet altijd plezier en alvast bedankt voor jullie bezoekje.
Tot morgen voor de donderdagkaart.
Groetjes, Laurette


14 opmerkingen:

Enny zei

Een heel mooie kaart Laurette, prachtige kleur-combinatie, mooie sterren-achtergrond en bomen ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie warm gekleurde kerstkaart Laurette. Prachtig die achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Mooie sfeervolle kaart Laurette !!!!

Nelleke zei

Geweldige kaart, leuk dat je ook met inkt werkte. Dat geeft altijd een mooi effect. Groetjes, Nelleke

Ans S. zei

Prachtige kerstkaart met een mooie achtergrond.

Groetjes Ans

Jantine zei

Leuk, Laurette! Ik maakte ook nieuwjaarskaarten met deze kleuren.
Groetjes,
Jantine

Diny zei

Wat een prachtig kaartje Laurette!
Groetjes Diny

Creatiels zei

leuke kaart Laurette; ik hebb ook een kerstkaartje gemaakt in deze kleuren, het kan wel vind ik.
bedankt voor je reactie op mijn blog en tt ziens
groetjes
Els

GerJanne zei

Hoi Laurette,
wat een mooie kaart met de door mij gekozen kleuren! Prahctig sfeertje op je kaart!

Gerrina zei

Vind 'm toch helemaal passen als kerstkaart; mooi! Groetjes, Gerrina

Femminde zei

Sorry het lukte mij niet eerder om bij je langs te komen.
Wat een mooie kaart is het geworden, die kerstbomen maken het helemaal af.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Rhodé zei

Mooie kleuren voor een kerstkaart!

Marfien zei

Tof kaartje met een heel leuk stempel :-)

Sarah zei

Mooi! Zeker met dat tapeje .X

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...