donderdag 14 december 2017

Donderdag kerstkaart - week 50

Hallo allemaal, stilletjes komt de kerst dichterbij, de kerstboom staat de lichtjes branden, er komen pakjes onder de kerstboom en de kaartjes liggen (bijna klaar ...).
Deze week heb ik voor de 52 weeks to Christmas een kaartje gemaakt waarvan ik de zwarte achtergrond bewerkt heb met een product uit de action. Het heet : 3 D Pearl Paint. Een tijdje geleden heb ik zo 3 flesjes gekocht. Ik heb gewerkt op zwart kaartkarton, daar de template opgelegd en met een spatel dit product opengesmeerd, goed gedroogd en ondertussen de sneeuwman ingekleurd en nadien verhoogd opgekleefd. En klaar is kees.
Bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week.
Groetjes,
Laurette


13 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige kaart Laurette.....mooie achtergrond!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kerstkaartje!
Groetjes, Merit en Annemarie

annie zei

Mooi resultaat! Altijd de moeite om eens in de Action rond te neuzen hé!
Groetjes, Annie

Creatiels zei

mooi gedaan, leuke achtergrond
bedankt voor je reactie op mijn blog
groetjes
Els

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooie kerstkaart Laurette.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Die is leuk !!!!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

je achtergrondje is mooi gemaakt!
tof kaartje Laurette!
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Wat een leuk effect, Laurette!
Groetjes,
Jantine

Enny zei

Dat ziet er een tof product uit Laurette, heel mooie achtergrond en een leuke sneeuwman ! Groetjes, Enny

Colien zei

Heel mooie kaart, wat een leuk effect op het zwart. Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
grtz.Colien {DT52WTC}

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke kerstkaart is dit geworden. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Gerrina zei

Ik vind dit zo'n leuke sneeuwman...ben blij dat ik 'm ook heb...
De achtergrond s mooi geworden zo! En mooi gekleurd; maakt een leuke kaart weer! Ik heb vandaag nog een extra en tweebijna-vergeten-
kerstkaarten gemaakt en ben er dan helemaal klaar mee tot ergens na de zomervakante :)... Groetjes, Gerrina

Marlies zei

Leuke kaart knap dat je dat vol houdt elke week een kerstkaarten maken!!

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...