donderdag 26 oktober 2017

Donderdag kerstkaart - week 43

Goede morgen, daar zijn we al weer met onze wekelijkse kerstkaart voor 52 weeks to Christmas.
Deze week heb ik met goud embossingpoeder gewerkt en een stempel van gumminia.
Het is weer een CAS kaart geworden, maar dit is nu eenmaal mijn ding.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en tot een dezer dagen !
Ik heb vorige week In 't Woefke bij Inge leuke spulletjes gekocht en ben aan de slag, dus hou mijn blog in de gaten.
Bedankt voor jullie bezoekje.
Laurette






15 opmerkingen:

Beisforbeauty zei

zeer mooi gedaan

liefs cindy

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig leuke kaart, schattig die gestempelde engeltjes......

fijne dag liefs Annemarie en Merit

Epie zei

Heel mooi gemaakt Laurette ,de engeltjes zijn erg leuk
Dankjewel voor je mooie bijdrage aan 52WTC .
Fijne dag van Epie
DT52WTC

Eri zei

Mooie CAS kaart met die leuke engeltjes.
Groetjes, Eri

Enny zei

Weer een heel mooie CAS kaart Laurette ! Ik ben ook al met mijn nieuwe spullen bezig geweest ! :o) Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een lief kaartje! Lieve engeltjes en een mooie tekst. Alles past mooi bij elkaar. Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze geworden ! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Jantine zei

Ik hou wel van CAS! Deze is ook erg leuk. Wat een grappige engelen.
Groetjes,
Jantine

marian zei

Ergmooi hoor dit kaartje.
Groetjes van Marian.

Diny zei

Wat ontzettend GAAF gedaan Laurette!
Groetjes Diny

!neke zei

Super die engeltjes !!!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Mooie lieve engeltjes, tof kerstkaartje.
Fijne avond
Nancy DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat zijn die engeltjes lief Laurette. Een mooie, lieve CAS-kerstkaart heb je gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Suzan zei

Wat een mooie kerstkaart Laurette!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

Rosina zei

Een super lief kerstkaartje Laurette...wat een schattige engeltjes erop...
Weer heel leuk gemaakt

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...