donderdag 2 maart 2017

52 weeks to christms - Week 9

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgen Suzan welkom heten op mijn blog. En hopelijk kunnen we in de toekomst ideetjes van mekaar opdoen.
Deze week koos ik voor 52 weeks to Christmas een kaartje met gesso.
Eerst heb ik op de kaart gesso aangebracht, daarna heb ik de groen-blauwe tinten erop gezet, gedroogd en dan met kleurloze versamark de teksten gestempeld en goud embossingpoeder op gezet.
Op een tweede kaartje heb ik hetzelfde gedaan en daar de sterren op gestempeld en de cirkels er uit gesneden en dit is het resultaat.
Laat gerust weten wat jullie ervan vinden en alvast bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week.
Laurette



9 opmerkingen:

Suzan zei

Supermooie kaart Laurette!! Fijn dat je meedoet met de Challenge!!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Diny zei

Wat een schitterend kerstkaartje Laurette....prachtig!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart Laurette, mooie met die achtergrondstempel en de mooie kleuren!
tof dat je meedoet met onze challenge!
groetjes
Nancy DT52WTC

Enny zei

Een prachtige kerstkaart Laurette, heel mooi, die blauwe kleur met goud ! Groetjes, Enny

Yvette zei

Heel mooie kerstkaart: prachtige combinatie dat blauw met goud.
grtjs,
Yvette

Rosina zei

Heel mooi je kerstkaartje Laurette
Prachtig zoals je met het kleurenpalet aan de slag bent geweest...en het resultaat is schitterend...
Bedankt dat je meedoet bij de 52 WTC
groetjes Rosina
DT 52WTC

Marijke zei

Mooi kaartje en mooi gedaan met die goeden sterren. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Yvonne zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de gevraagde kleurtjes.
Groetjes, Yvonne
DT 52WTC

Gerrina zei

Mooie vintage kaart en toch heeft deze een moderne uitstraling door het mooie blauw! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...