donderdag 26 september 2024

Donderdag kerstkaart

 We gaan weer aan de slag voor de kerstkaartjes na een lange zomerpauze. Nu het weer herfst is, kunnen we eens maar in de hobbykamer wat freubelen, zoals de Nederlandse dames mooi kunnen zeggen.

Deze week heb ik een kaartje gemaakt voor de 52 WTC met stiften op waterbasis en een ronde gelliplate. Het zijn niet echt kerstkleuren, maar moet kunnen. 

Ik kom vrijdag zeker langs, morgen zijn we niet thuis en ben al benieuwd wat jullie voor de week in petto hebben. Groetjes en tot hoors, Laurette








6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk boompje op deze achtergrond. Deze week ben ik heel druk, het weekend heb ik niets gepland dan moet ik echt bijkomen.

Laurespage zei

Ja, Anita soms heb je van die weken dat alles samenkomt…. Rust maar eens goed uit dit weekend,
Groetjes, Laurette

Diny zei

Stiften op waterbasis....dat werkt vast lekker Laurette.
Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

Prachtige kaart in deze kleuren...leuk je weer te zien.
Gezellig dat je vandaag een kerst/winterkaart laat zien bij 52WTC.
Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Leuk je hier weer te zien Laurette. Een mooie kerstkaart in niet traditionele kleuren.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Een heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt.
groetjes van Marian.

Donderdag kerstkaart

 We gaan weer aan de slag voor de kerstkaartjes na een lange zomerpauze. Nu het weer herfst is, kunnen we eens maar in de hobbykamer wat fre...