donderdag 14 maart 2024

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de wekelijkse kerstkaart voor de 52 WTC die ik deze week gemaakt heb naar een modelletje dat ik al meerdere keren zag verschijnen. Volgende keer ga ik smallere reepjes gebruiken ipv washi tape. Maar het was gisterenavond al laat toen ik mijn kaartje nog moest maken (was het vergeten). Ik ga dit modelletje zeker nog gebruiken . Nu aan de slag om te poetsen en deze avond kom in zeker langs. Geniet van deze mooie dag. Laurette




Deze tweede kaart heb ik gemaakt op fotopapier en heb voor de achtergrond ecoline en vershoudfolie gebruikt voor de smooshing techniek en gestempeld met memento.



9 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Twee prachtige kaartjes...ja het is weer heerlijk weer om er opuit te gaan.
Gezellig dat je er bij bent vandaag,
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

karin zei

Mooie kaartjes heb je gemaakt.
Geniet van je wandeling.
Groetjes,
Karin

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtige kaartjes, vooral die met de vlinder er op. erg mooi gedaan.
groetjes Alma

marja kenter zei

Heel mooi deze twee kaarten. Lekker was het buiten hè, ik ben ook aan de wandel gegaan en heb genoten.
Fijne avond en groetjes

joke zei

Twee schitterende kaartjes en mooie tekst heb je gebruikt.
Groetjes Joke

Angelique zei

Hele leuke vrolijke kaart met de sneeuwpop. De vlinderkaart is prachtig, mooie techniek en mooie tekst. Het was heerlijk vandaag, lekker met de hond gewandeld.
lieve groetjes Angelique

Nancy zei

Hey Laurette,
Leuke kerstkaart maakte je. En ja, snel kan ook mooi zijn, dat is hier het bewijs...
Soms heb je idd rouwkaartjes nodig, niet fijn om te moeten geven, maar wel mooi dat je een persoonlijke kaart kan maken voor de familie.
Ik heb mijn bericht gisteren om 5u gepost en ben het vergeten te linken aan de 52-weeks-blog... Niet slim van me!
Liefs,
Nancy

Margreet zei

Leuke kaart met de sneeuwpop en de washitape. Hoop dat de sneeuwpop niet gesmolten is met dat mooie weer.
Mooi achtergrondje voor de mooie vlinder.
xxx Margreet

Marjolein zei

Dat is een leuk model inderdaad. Geslaagd kaartje, net als de andere. Groet, Marjolein

Donderdag - kerstkaart week 17

Deze week heb ik voor de  52 WTC  heb ik gewerkt met oxide en transfertfolie. Op de foto is de goudfolie  niet zo goed te zien.  Door de gou...