donderdag 19 december 2019

Donderdag kerstkaart

Nog 2 weken... en we zijn zover ! Maar volgende week al kerst. De laatste loodjes wegen soms het zwartst, maar als je een leuke hobby hebt, dan is dit niet zo.
Dus we doen verder...deze week ben ik  afdrukjes aan het inkleuren voor 52 weeks to christmas, die nog in mijn doosje lagen en begin stilaan met de opkuis van de achtergronden en papierrestjes begonnen. Deze week zijn er wat afdrukjes aan de beurt. 
Laat gerust een berichtje na jullie bezoekje ik lees ze met veel plezier.
Groetjes, laurette

D



15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaartjes Laurette!
Groetjes, Anita

gerrie zei


Schattige kaarten met al die diertjes, mooi ingekleurd.
Groetjes, Gerrie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke serie met die mooi ingekleurde afdrukjes Laurette.
Lieve groetjes Miranda

Anita zei

Wat een lieve kaartjes Laurette.
Mooi ingekleurd ook.

Gr. Anita

Rosina zei

3 geweldig mooi kerstkaartjes Laurette...wat heb je die schattige stempeltjes weer prachtig ingekleurd....KNAP gedaan!!

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een ontzettende leuke serie kaartjes heb je gemaakt!!
en zo mooi ingekleurd.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Epie zei

Leuke serie van 3 kerstkaartjes Laurette , mooi stempels ok
Alvast fijne kerstdagen en dank voor je 51 week bijdrage !
Kerstgroet van Epie DT52WTC

!neke zei

Ze zijn super leuk!
Groeten Ineke
DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke afdrukjes heb je gemaakt op je kerstkaartjes... Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes ,Ingrid.

Creatiels zei

Leuke serie, grappige muisjes en mooie resultaat. Fijne feestdagen gewenst
Groetjes
Els

Gina zei

Heel leuk met de driekoningenmuisjes, daar doen ze mij toch aan denken :) Alle muisjes digi prachtig ingekleurd en wat gebruik jij mooi papier om op te stempelen ! Groetjes, Gina

Jantine zei

Een dagje later kom ik toch graag nog even kijken...
Wat zijn ze schattig, deze kaartjes, lieve plaatjes en heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Jantine

annie zei

Heel mooi gedaan! Die muisjes zijn toch super schattig hé! Groetjes, Annie

Gerrina zei

Ze zijn schattig en toch een beetje stoer door de CAS-uitstraling die ze allemaal hebben! Mooi kleurwerk ook! Groetjes, Gerrina

KIT Cbe zei

Great article. Couldn’t be write much better! Keep it up

Donderdag - kerstkaart week 15

Deze week laat ik jullie 3 kaartjes zien voor de 52 WTC . Bij de opruim heb ik in de restjesdoos nog achtergrondjes gevonden die ik vorige k...