donderdag 30 mei 2019

Donderdag kerstkaart

Dit afdrukje heb ik al eens eerder gebruikt voor de 52WTC. Ik kreeg dit een hele tijd geleden van iemand en vond het zulke knappe ventjes dat ik ze niet in de kas wou laten liggen. Vorige keer gebruikte ik hele lichte tinten en deze keer ben ik eerder voor fellere kleuren gegaan, niet echt kerst..., nee dit zijn eerder moderne drie koningen. Laat gerust weten wat jullie ervan vinden, een klein berichtje is altijd leuk om te lezen. 
Groetjes, Laurette


8 opmerkingen:

Enny zei

Ze zijn supertof Laurette, een leuk stel, en je hebt ze prachtig gekleurd ! Groetjes, Enny

Creatiels zei

leuk gedaan, en mooie kleurtjes heb je gebruikt.
mooi resultaat
groetjes
Els

!neke zei

Helemaal leuk!Laurette !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Suzan zei

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Rosina zei

Heel lief en vrolijk kerstkaartje Laurette...zo een lief en mooi ingekleurd stempeltje erop....

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Jantine zei

Heel leuk vrolijk kerstkaartje, Laurette! Leuk juist in die “afwijkende” kleuren.
Groetjes,
Jantine

Nancy Soetaert zei

Superleuk in deze niet-zo-kerst-kleuren!
heel mooi kaartje!
Nancy 52WTC

Gerrina zei

Ze zijn heel mooi modern in deze fellere kleuren! Groetjes, Gerrina

Donderdag - kerstkaart week 16

 Deze week was mijn inspiratie zoek…. En het slechte weer hielp mij zeker niet om ideetjes op te doen. Ik had nog een achtergrondje op fotop...