donderdag 23 augustus 2018

Donderdag kerstkaart : week 34


Deze week heb ik voor 52 weeks to Christmas een kaartjes gemaakt dat ik samengesteld heb met restjes uit de restjesdoos. De achtergrond met de sterretjes lag er nog, de 2 kristallen had ik ook, dus moest ik alleen voor een matje zorgen, wat afwerking en klaar was kees...
 Daar ik nog altijd bezig was met ideetjes voor de vormelingen heb ik er een aantal gemaakt en dan hier en daar de bedenking gemaakt, nee... deze niet, is te fijn, is te lang werk... 
Het zijn een 60-tal kinderen die deze kaartjes gaan maken, maar de keuze is gevallen. 
Maar die laat ik jullie volgende week zien.
Groetjes, bedankt voor jullie bezoekje en tot volgende week.
Laurette



13 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kerstkaartje met alle restjes, goed gelukt!

Groetjes, Merit en Annemarie
DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rest-kerst-kaart Laurette.
Lieve groetjes Miranda

gerrie zei


Leuke kerstkaart, gemakkelijk te maken voor kinderen denk ik. Groetjes, Gerrie.

Enny zei

Een heel mooie kerstkaart Laurette ! Amai, kaartjes maken met 60 kinderen, dan heb je inderdaad een eenvoudig model nodig. Groetjes, Enny

Eri zei

Het is een leuke kaart geworden met de restjes, tof die rode mat.
Groetjes, Eri

Gerrina zei

Echt een mooie CaS-kerstkaart! Gaaf dat je die van restjes maakte! Groetjes, Gerrina

marian zei

Heel mooi hoor deze kaart. En super dat je op deze manier je restjes kunt opmaken. En er iets moois van maakt.
Groetjes van Marian.

Suzan zei

Prachtig kerstkaartje is het geworden laurette!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

mooie kaart Laurette!
Ik hoop dat je de vormelingen toch in kleine groepjes bij je hebt? Wat zijn er veel bij jullie!
Nancy
DT52WTC

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart Laurette.
Groetjes Diny

GerJanne zei

dat gebeurt mij dus ook. Dan heb ik een achtergrond ge-embosst of een voorkant van een kaart en dan krijg ik opeens een ander idee. En ja, dan blijft het liggen. Jij hebt er een heel mooi kaartje van gemaakt.

martina's kaartjes zei

leuk kaartje lekker eenvoudig ! mooi
blij dat je deze week weer van de partij bent !
grtjs,martina DT 52 WTC
x

SylS creaties zei

Prachtige restverwerking!
groetjes,
Syl

Donderdag - kerstkaart - week 13

 Deze week is het geen gestempelde kaart, ik ben aan de slag gegaan met naald en draad voor de  52 WTC , veel uitleg heeft dit kaartje niet ...