donderdag 12 juli 2018

Donderdag - kerstkaart week 28

Sorry, twee weken heb ik niets gepost... We hadden vorig weekend een familiefeest, mijn schoonbroer en ik zijn in pensioen gegaan... ja met pensioen en veel tijd, maar daar was er de laatste 2 weken niet veel van te merken. Maar alles was geslaagd, iedereen tevreden, lekker eten en heeeel mooi weer, wat moet een mens nog meer hebben.
Daardoor zijn de kaartjes een beetje aan de kant geschoven en ik moet ook eerlijk zijn als het zo mooi weer is ben ik een buitenmens en dan binnen zitten knutselen is dan ook niet mijn favoriete bezigheid.
Maar deze week ben ik weer van de partij en heb ik voor 52 weeks to Christmas een kaartje gemaakt met als achtergrond allemaal tekststempels en daar op een paar kerstbomen gemaakt, en dit naar een ideetje van mijn stempelmaatje Linda De Gucht (dank je maatje). 
Alvast bedankt voor jullie bezoekje en de leuke reacties die er altijd zijn, ik lees ze graag met veel plezier. 

Groetjes, Laurette


7 opmerkingen:

SylS creaties zei

Goed idee zo'n tekststempelachtergrond. Leuke kaart geworden! Hartelijk dank voor je felicitaties!
groetjes,
Syl

Nancy Soetaert zei

Proficiat met je pensioen! Hopelijk kan je veel genieten van je vrije tijd, en je start leuk met al die zomerse dagen.
Leuk gedaan met die tekstjesachtergrond!
Fijne dag
Nancy DT52WTC

Gerrina zei

Ziet er fris en sjeik uit dat goud en blauw! Geniet ze!

Enny zei

Een heel mooie kaart Laurette, en proficiat met je pensioen hé ! Je zal wel merken dat gepensioneerden nog minder tijd hebben dan vroeger ! :o) Groetjes, Enny

Marijke zei

Gefeliciteerd met je pensioen en nu maar heerlijk genieten! Je kaartje is mooi gedaan. Leuk idee zo'n stempel achtergrond. en die gele boompjes op de voorgrond zijn ook leuk gedaan. Groetjes Marijke.

GerJanne zei

Tsjonge, met pensioen. Dat wordt vast genieten! Je kaart is heel mooi!

GerJanne zei

P.s. Ik zocht eigenlijk je KKT kaartje van afgelopen woensdag....

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...