woensdag 25 maart 2015

Workshop

Eerst en vooral wil ik Margo welkom heten als nieuwe volgster.
Margo, ik hoop dat ik je kan inspireren met de werkjes die ik laat zien.
 
Vorige zaterdag heb ik samen met Linda DG een workshop gegeven.Hieronder 2 kaartjes die ik voor mijn rekening genomen heb. De achtergrond van deze kaartjes zijn gestempeld met prei en het kontje van de selder. Daarna gewerkt met sjablonen en distress en als laatst de bloem met Versafine en zwart embossingpoeder.
Dit zijn al 2 kaartjes, gestempeld met de prei. De  selder is voor een andere post.


Hieronder 2 kaartjes die ik voor mijn rekening genomen heb. De achtergrond van deze kaartjes zijn gestempeld met prei en het kontje van de selder. Daarna gewerkt met sjablonen en distress en als laatst de bloem met Versafine en zwart embossingpoeder.

6 opmerkingen:

Margo zei

Bedankt voor het warme welkom !
Leuke prei-kaartjes hoor ! Goed gevonden en heel mooie kleuren !
Groetjes
Margo

Elizabeth zei

Schitterende kaarten!!

Enny zei

Ja, prachtig hé ! Het was een super toffe workshop ! Groetjes Enny

Marlies zei

Wat een leuk idee om met prei te stempelen, het zijn mooie kaarten geworden

Groetjes

Marlies

Gerrina zei

Gaaf effect om met de groenten te stempelen! Lijkt me dat jullie een leuke workshop achter de rug hebben! Groetjes, Gerrina

Mariëtte zei

Leuk Laurette! Wat een detail hebben de groenten met afdrukken.

Donderdag - kerstkaart week 11

 Opstaan met het zonnetje ….. wow ! Ja deze namiddag gaan we wandelen met een aantal dames en ik kijk er alvast naar uit. Maar eerst nog de ...